Svar :)

Här är ett svar till en tjej:)

Heej :) jag heter Louise och är 11 år.¨
Jag vill ha en ponny eller jag har fått i present att jag ska få köpa en ponny :D
Men vet inte vilken ras,ålder,hur hög den ska vara i manken osv....
Men det vet säkert du :) tror ja allafall

Svar:Hej! :) Louise du ska nog satas på att köpa en stor c eller liten d-ponny :D
Ras vet jag inte vilken är ej btra på raser :(Ålder om det ska va första ponny ska den vara mellan 8-10 år tycker jag :D

Lycka till du kan ju forsätta fråga på andra bloggar och googla lite... :)


Själv har jag ju sammy på 128,0 men han hyr jag ju.Så om du ska köpa en så tipsar jag om att köpa en lite större typ c eller d somsagt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0