Tar det igen♥

Hur allt om Samurai gikc till :D.Det började med att dom som hade hyrt sammy frågade om JAG ville rida sammy.Det var en dröm för det asså seriöst det hade jag velat länge.Liksom från att ha ridit Pegge till att få en liten lagom passande liten B-ponny :D.Så började jag rida honhom och det var un der bart jag kunde äntligen rida tsm med mins syster och hennes ponny.
Jaa och allt sammy har lärt mig.Han är grym liten ponny.Om jag ska vara ärlig vinner han nästan alltid alla dressyr tävlingar han e på!.Han slår ibland till och med D-ponnys (han e gryym för att vara b-ponny).Han har lärt mig nästan allt jag kan idag och jag har lärt han grejer osv.....Så jag hoppas att vi får ett lika bra år som vi fick detta år som nu liger bakom oss♥.Snart blir det tävlingar för oss också grabben min.Han är det bästa som hänt mig.Finare snällare bättre B-ponny får du leta efter♥
Sammy trodde på mig!♥Det var som att han pratde med mig inför vår första tävling och fikc mej att våga♥
Jag ångrar att jag inte "vågade" hoppa högre med dej.Du litade på mig men jag litade inte lika mycket på dej :(
Vi har fina minnen tsm (en dressyr träning)♥
Du fikc mej att våga♥
Du är den finste som finns♥
Min fina fina..ponny♥
Härliga stunder på banan♥
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta♥
Hoppas att du älskar mej lika mycket som jag älskar dej♥
Samurai jag hoppas att du fattar att du e mitt allt och kommer alltid vara det♥
LOVE YOU♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0