Svar omgång 1!

Malin

Hur länge har du ridit?
Vad heter din bästa vän?
har du ridit på ridskola någon gång?
hur gör du för att vara så otroligt söt? :D
Kram!
1.Jag har ridit i ungefär 4-5 år tror jag!
2.Hon heter Sofia :)
3.Ja,jag har ridit på ridskola!På PRK
4.Haha ,det är jag inte ;)



Karin
Hej! ¨

1.Hur många tävlingar har ni gjort tsm?
2.Hur är Samurai i boxen? asså mysig, dum,envis, snäll ,sur och sånt typ asså välj ett av dom!
3.Hur fick du hyra honom?,jag tjatar och tjatar men det går ej!!!!!

Forsätt kämpa på , din blogg äger! och din ponny är jätte söt! :) <3
svar:
1.Vi har startart en cr tsm!
2.Snäll om jag ska välja ;)
3.Oj det kom jag inte ihåg,hehe
Tack!

Jozze
1. Hur gammal är Samurai?
2. Är han din ponny?
3. Hur hittade ni honom?
4. Vad är han bäst på?
5. Vilken gren gillar du mest?
6. Satsar du inom ridningen, kan du berätta om dina mål?

Grym blogg och ubersöt ponny :D

svar:
1.Samurai är 18 år!
2.Nej,jag hyr han!
3.Han stog på partille!
4.Dressyr tror jag,om du menade så!
5.Bra fråga,jag gilllar båda lika mycket
6.Nee jag satsar ej,jag har typ inga mål men komma ut och tävla och ha skoj tsm med Samurai är det viktigaste kankse starat nån tävling (men troligvist inte)

Tack :D

Hanna!

1.Vad är Samurai för ras?
2.Hur gammal är du?
3.När började du rida Samurai?
4.Har du några andra bloggar?
5.Har du några andra husdjur?
6.Har du kille?

Svar:
1.Han är en blandning mellan Arab, Shetlandsponny!
2.Jag är 11 år!
3.Förra året alltså 2010
4.Nej det har jag inte!
5.Ja,en hamster
6.Haha,ja!


Nu orkar jag inte mer KOMMER ANTAGLIGEN MER IKVÄLL/EFTERMIDDAG

Tidsinställt!

/ELVIRA




Kommentarer
Postat av: ♥ majjin.se

svar: va mysigt :D

2011-07-22 @ 11:05:29
URL: http://majjin.se
Postat av: Malin

vill bara önska dig en super fredag ! <3

2011-07-22 @ 11:51:02
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Nutjarin Nathalie Jw

sv: Vad är det du har shoppat för något:)?

2011-07-22 @ 13:05:48
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0