Josefina här!

Hallå!
Josefina här, Elviras syster. Tänkte passa på att göra ett litet inlägg här nu ;)
Jag är 16 år och även jag rider. Har ponnyn Bisquit som ni säkert sätt nån gång här på bloggen. Har ridit i 12 år nu och älskar det!
Bisquit är ett 8-årigt fux sto. En super go häst som ställer upp i alla lägen. Hon är jätte snäll och vem som helst skulle kunna rida henne. Hon är både en dressyr och hopp häst. Dock sägs hon ha "problem" i hoppningen men det har jag verkligen inte märkt! Hon hoppar supper bra och ställer upp i alla lägen. Hon har kanske inte riktigt draget mot hindrerna men jag tror på henne ändå♥
Jag & Bisquit♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0