Hur är Sammy att rida?

Samurai är inte lat och inte pigg exakt lagom.Kan bli lite seg med mej på för jag suger på att skenkla (stavning)..Sammy älskar dressyr eller det iaf min uppfattning!.Eftersom han är duktig på det ;) Det ända jag vet att han har tävlat är ju L:B vet inte hur man skriver det (sorry..)
Har inga bra bilder från dressyr nu!
Hoppning då...Sammy är ganksa bra på hoppning men föredrar nog dressyr men men...Annars är han väldigt duktig på hoppning.Hoppat som högst 90 cm det tykcer jag är bra för en b-ponny!.Sammy kan va lite rädd för tex vattenmattor men han sköter det fint ändå!.För han är BÄST!♥





Skogen: Där är han pigg som en ärta.Jätteduktig hoppar över dom små hinderna vid kg osv....Galoppera fort när hna vill det då går det undan ...swisch....När han vill ikapp dom andra då!.
Har inte så mycket mer att säga mer än att sammy är bäst!.


Lite form i skogen med ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0