Boktips

En bok jag vill tipsa er om är "Utan djur så dör jag"

Den är jätte bra enligt mig! Handlar om en tjej som har massa djur och en liten shettis faktikst.Men a den e iaf bra så läs den!!
En bok att sluka!
Tilda bor med sin familj ute på landet. Hon ÄLSKAR djur och hon och bästisen Thea har alltid hängt ihop. Men på sista tiden vill Thea bara hänga med jobbiga Elin – en av poppistjejerna i klassen. Om man förlorar sin bästis när man bor på landet har man typ ingen. Tilda pendlar mellan att vara arg på Thea och överlycklig när de är tillsammans. Samtidigt håller familjens älskade boxer kanske på att dö, Theas och Tildas kaniner får massor med ungar som de behöver hitta nya hem till och Tildas storasyster Moa verkar tycka att Tilda inte kan ta hand om sin häst. Allt är kaos helt enkelt …
Så här står det om den!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; Jappp jag har gjort headern själv.

Tack så mycket ! :)

2011-07-22 @ 17:27:45
URL: http://itsallaboutaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0