Min ponny

♥Första gången jag red lilla sammy var när vi skulle provrida vår första ponny pegasus.
Sen dess har jag mött sammy för han har ju stått på partille i tre år nu.
Men så kom det ett mejl till mamma och där stog det eller det var en fråga om jag ville hyra häst med jessica jag blev överglad.Och sa så klart ja jag gick och vänta hela sommaren gud va jag längtade till att få rida den lilla busiga snälla ponnyn.Men han var ju inte som på jikas.Utan en helt annan ponny han har kastat av mig flera gånger men jag älskar min lilla ponny andå!.Han var ju en helt annan ponny som sagt han var ju vild hemma på partille och värdelns finaste B-ponny i dressyren är han värdelns bästaste.I hoppningen är han också underbar han har hoppat 90cm min underbara lilla söta ponny från typ 30cm har han lärt sig att hoppa 90cm.Jag hoppade 60cm på banan tidigt i höstas han var helt underbar tills jag ramlade av på ett 60 hinder.Sen dess har jag inte hoppat så högt men jag litar så på min lilla ponny så jag har börjat hoppa högt jag tror det var några veckor sedan då hoppade jag 65cm jag var överlycklig.Ska börja ta lektioner så jag vet man kan göra lite.Jag vet inte hur jag skulle klara mig på en ridskola längre att aldrig få möta min lilla ponny.Jag skulle aldrig klara mig utan sammy han har lärt mig allt jag kan nu.
Jag slår vad om att man inte hittar en finare snällare b-ponny i hela värdeln.Tjejen som red sammy innan mig var också duktig och lärde samurai mycket.Snart är det dags för mig att ge mig ut på en cleaorund(stavning) till våren blir det för mig så tagga nu sammy.Sen har jag ridit sammy ganska länge nu.
Du betyder allt för mig samurai kom ihåg det älskar dig för alltid min gamla ponny.
Jag säger det bara vad är livet utan hästar? Samurai jag älskar dig otroligt mycket kom ihåg det.
Ni förstår hur mycket denna ponny är värd för mig?♥♥
Till min fina ponny som är bäst!♥
Bara så ni vet min häst älskar havre♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken söööt ponny =) och fin blogg =)

2011-02-24 @ 00:19:28
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0