jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Hejsan :)

Är bara jätte glad man kan rida ut äntligen :) :)
 
Saknar att rida ut med djur bästis!:)
lilla sammy imon rider vi på morgornen:) och kankse lite på banan allafall inte inomhus usch vad jag hatar det :(.
Idag red jag och sammy i ridhuset ensamma med min syrra och hennes häst också :)


MAN KAN JU SÄGA ATT MAN SAKNAR DET LITE GRANNA :) ♥


Men jag känner för att skriva långt men har inget att skriva om :(
men jag börjjar nu igen allafall ska rida

LÖRDAG:inne :(
Söndag: rida ut med mamma :)
Måndag:rida ut med syrran och mamma
Tisdag:vet ej kankse ut :)

Ska man köra hissar och dissar också?? vad tycker ni
nää jag tar det sen :) imon eller i kväll :)

/Elvira&Sammy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0