HEMMA!

TJHOOO!!
Nu har vi kommit hem blev en lång och kall dag i stallet men ändå kul eftersom man gillar stallet:).
Har typ två bilder från josefinas lektion för Eva.
Gick bra tror jag jag tyckte det såg jätte fint ut och jag tror josefina var rätt så nöjd med bissie.
Sen fick jag skritta av bissie sen så visade josefina hur hon brukar strecha bisquit hon var så söööööt när hon blev strechad emn hon är ju alltid söt.
Tänkte börja också med en sån här 25 dagars saker så har jag nåt att blogga om som också kankse kan vara intrresant:)
en bild hhahahah:)
bild från i sommras när jag och jessica tvättade sammy:)
SAKNAR SJUKT MYCKET!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0