Frågor :D

Har fått lite frågor på mailen :D.
Vet inte hur ni fått tag i min mailadress men antgligen gjorde jag nåt inlägg i början med den :)
Linnea :)
1.Hur länge har du ridit sammy?
2.Vilken är dina favorit raser inom hästar?
3.Vilken färg tycker du passar bäst på sammy? :)

Svar:Till linnea :))

1.Har haft han sedan hösten 2010 då jag började hyra honhom :)
2.Arab,Frieeser (stavning).Och shettis tror jag dom e så sööta :)
3.Ljusblått passar rätt så bra men också ljust grönt :D


Sofia!

1.Vilka raser är samurai?
2.Har du en kille ? :)
3.Vad gillar sammy bäst hoppning eller dressyr?
4.Vad gillar du bäst hoppning eller dressyr?

Svar:Till Sofia
1.Sammy är shetland arab :D
2.Hahah kankse det :)
3.Dressyr tror jag!
4.Dressyr (det är därför vi gillar varandra)

Hanna :)
1.Vad heter din bästis?
2.Vilka bloggar läser du?
3.Har du haft någon annan häst innan samurai? :)
4.Kommer inte på nåt mer :)


Svar:Till hanna :)
1.Sofia :)
2.Massor typ sjoisbisam :)
3.Ja jag hade en häst som hette pegasus (pegge)
4.Haahah onödigt att svara på denna kommentar men ändå :D


Orkar inte svara på alla andra!
Så men maila gärna in mer min mailadress är [email protected] :D jag vill ha massor



Fiiiina plutten :)♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0