Dagens ridpass!

Heej!

Idag red jag ut.Med josefina och bisquit.
Skrittade till hundbanan.Sen red vi på banan gick jätte bra(tyvärr inga bilder)
Blev ett ganksa lugnt pass men ändå ganksa tufft och jobbigt.
Väldigt jobbigt för Samurai att springa runt i den tunga blöta sanden.
Gjorde skänkelvikningar i trav jätte kul.
Gick förvårnatsvärt riktigt bra idag.
Eftersom i boxen sparang sammy runt runt.
Så trodde jag att han skulle vara lika jobbig utomhus.
'Men det gick väldigt bra idag.
Somsagt inga bilder.
Imon tror jag det blir banan kankse ska göra nån variant på klockan nere på banan ;)
Får se hur det blir josefinas ide som  jag tycker låter som en bra ide.
Men nu ska jag dra ner och titta det sista på stockholm båstad:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Header picture taken by Vendela Wijk
http://thosenights.blogg.se/
© 2010


RSS 2.0